🎁 تخفیف 40 درصدی به مدت یک هفته روی کل سرویس ها فعال شد 🎁با شارژ پنل خود به صورت کارت به کارت به میزان 2 میلیون تومان 5 درصد هدیه دریافت کنید.
جهت ارتباط با پشتیبانی کلیک کنید
خرید ممبر نوتیفیکیشن تلگرام ارزان

خرید ممبر نوتیفیکیشن تلگرام 100% باکیفیت و ارزان با تحویل آنی

بازدید لایو اینستاگرام (Instagram Live) به تعداد افرادی گفته می شود که در موقع باز کردن لایو اینستاگرامی در لایو شما به عنوان یک مخاطب حضور دارند. خرید بازدید لایو اینستاگرام سریع ترین و ارزان ترین روش برای افزایش بازدید کننده لایو شما می باشد. افزایش بازدید کننده لایو تاثیر مثبتی در نرخ تعامل پیج اینستاگرام شما دارد و باعث رشد و دیده شدن بیشتر لایو شما می شود. دیجی مبمر یک مرجع معتبر برای سفارش خدمات تلگرامی و اینستاگرامی می باشد. همچنین به این نکته باید توجه داشته باشید که این پکیج های افزایش بازدید لایو زمان دار هستند (از زمان شروع لایو به مدت زمان مشخص شده در پنل در لایو شما حضور خواهند داشت) و در زمان لایو پیج اینستاگرام شما نباید در حالت خصوصی (private) باشد حتما باید برای دریافت بازدید کننده پیج خود را به حالت عمومی (public) تبدیل کنید.

5/5 – (1 امتیاز)

بهترین سرویس های خرید ممبر نوتیفیکیشن تلگرام

  • نکات مربوط به این قسمت را می توانید اینجا بخوانید

سرویس ها

لطفا دسته مورد نظر خود را انتخاب کرده و بر روی دریافت خدمات کلیک کنید
سایر خدمات شبکه های اجتماعی

سرویس های لینکدین

سرویس های توییچ

سرویس های اینستاگرام

سرویس های فیس بوک

سرویس های یوتیوب

سرویس های تلگرام

سرویس های کلاب هاوس

خدمات آنالیز سئو سایت

سرویس های اسپاتیفای

سرویس های روبیکا

سرویس های تیک تاک

سرویس های توییتر

ویژگی های خدمات «سایت دیجی ممبر»

برای دریافت اطلاعات بیشتر ویدیو زیر را مشاهده کنید:

کیفیت خدمات

تمامی خدمات از بهترین سرویس های درجه یک و ۱۰۰٪ واقعی و فعال می باشند.

قیمت خدمات

باکیفیت ترین خدمات را با کمترین قیمت از سایت دیجی ممبر خریداری کنید.

سرعت دریافت

تمامی سفارشات به صورت اتوماتیک بعد از ثبت سفارش در کمترین زمان ممکن انجام میشوند.

عدم نیاز به گذرواژه

برای خرید به هیچ عنوان به رمز عبور و اطلاعات شخصی شما نیاز نداریم. فقط به آدرس پیج یا پست شما نیاز داریم.

پشتیبانی 24/7

در هر ساعت از شبانه روز پیش از خرید یا پس از خرید به مشکلی برخوردید با ما تماس بگیرید.

میزان ریزش سرویس ها

تمامی سفارشات به دلیل واقعی بودن سرویس ها 5% الی 10% ریزش دارند که این امری کاملا طبیعی می باشد.

خرید ممبر نوتیفیکیشن تلگرام 

در دنیای امروز، بیکاری از آفات هر جامعه ای است. متاسفانه این در سال‌های اخیر ایران عزیز ما علی رغم ، دانش آموخته‌ های پر تعدادی که در رشته‌ های گوناگون دارد، با درصد عجیبی از بیکاری روبه رو شده است.

همین موضوع باعث شده تا مشاغل مجازی بیشتر مورد توجه ما ایرانیان قرار بگیرند. تلگرام، پیام رسانی‌ است که به خوبی در ایجاد مشاغل مجازی پیش‌ قدم شده و در این زمینه کانال‌های موجود در تلگرام نقش اساسی را ایفا می‌کنند.

یکی از راه‌های موفقیت در  در مشاغل مجازی از طریق تلگرام خرید ممبر نوت است.

مشاغل مجازی، مشاغل پر درآمد و در دسترسی هستند که به عنوان شغل دوم مورد توجه عموم واقع شده‌اند. روزهای اول کمتر کسی فکرش را میکرد که کسب و کار توسط تلگرام این چنین رونق پیدا کند.

اما با گذشت زمان بازار احداث کانال‌های تلگرامی داغ شد و هر کس در هر زمینه‌ای، می‌ توانست یک کانال افتتاح کند. اما موفقیت در این زمینه چگونه امکان‌ پذیر است؟ بسیار از افراد انتظار دارند که بدون صرف هیچگونه هزینه‌ای، یک شبه کانال شان به درآمد برسد اما این موضوع امکانپذیر نیست.

 اولین قدم برای موفقیت در این زمینه مشخص کردن هدف خود از ایجاد کانال تلگرامی است. برخی از افراد با استفاده از ایجاد کانال در تلگرام قصد دارند محصولات خود را به فروش بگذارند و برخی دیگر می‌ خواهند مطالب، نوشته‌ ها و… را با دیگران به اشتراک بگذارند. بدیهی است مسیر هر یک از این افراد برای رسیدن به موفقیت متفاوت است.

امروز می‌خواهیم در مورد یکی از روش‌های افزایش ممبر تلگرام صحبت کنیم. خرید ممبر نوتیفیکیشن سرویسی است که با ارسال پیام هایی به  افراد همراه است و به همین علت است که نام این روش نوتیفیکیشن (اعلان) می‌ باشد.

خرید ممبر نوتیفیکیشن تلگرام با کیفیت و تحویل آنی​

خرید ممبر نوت (Notification) چیست؟

نوتیفیکیشن که به اختصار نوت نامیده می‌شود روشی است که تبلیغ کانال شما در سایر اپلیکیشن‌ها ظاهر میگردد. این روش توسط مدیران و صاحبان تلگرام‌ های غیررسمی انجام می‌شود. یعنی تبلیغ شما برای کاربرانی که صرفا تلگرام غیررسمی دارند، نظیر موبوگرام، هاتگرام و … ارسال می‌شود.

نوتیفیکیشن در لغت نام یک ابزار برای اطلاع رسانی می‌باشد و به کمک آن می‌توانید برای کاربرانتان همیشه پیام ارسال کنید و یا با آن‌ها به صورت دائمی در ارتباط باشید.

در واقع نوتیفیکیشن یک ابزار ارتباطی پیشرفته و جدید نیز است، که نسبت به سایر ابزارهای دیگر برتری خاص خودش را دارد. در ادامه به برخی از این برتری‌ ها و ویژگی‌های خاص اشاره خواهیم کرد.

نوتیفیکیشن در چه برنامه هایی قابل استفاده است؟

در درجه اول واضح است که این سرویس برای برنامه هایی ظاهر می‌شود که نیاز به اتصال به اینترنت دارند و هنگامی که اتصال شما به اینترنت برقرار است این تبلیغات صورت می‌گیرند. این روزها انواع فیلترشکن‌ ها که استفاده‌ های گوناگونی از آن‌ها می‌شود یکی از اصلی ترین هدف‌ های نوتیفیکیشن شده است.

مزایای خرید ممبر نوت

نوت، به دلیل اینکه می‌تواند اطلاعات ارزشمندی از افراد به شما بدهد بسیار قابل توجه است. مثلا آنکه در چه ساعتی بیشتر تبلیغ چک می‌شود، یا آنکه افراد چک کننده تبلیغات با توجه به آی پی‌های خود به کدام مناطق تعلق دارند.

البته برای مباحث تخصصی‌ تر توسط ربات‌های کامپیوتری اطلاعات ریز و جزئی تری ارائه می‌شود که قطعا هدف فروشندگان و خریداران ممبر نوتیفیکیشن نمی‌ باشد.

این روش ساده است، پیچیدگی خاصی ندارد و ارتباط گیری با مخاطب از طبق آن بهتر صورت می‌گیرد. همچنین هزینه آن نسبت به برخی از روش‌های مشابه دیگر پایین‌ تر است. اما نسبت به سایر روش‌های خرید ممبر تلگرام، مانند خرید ممبر فیک و … کمی گر‌ان‌ تر تمام می‌شود.

خرید ممبر نوت از آن جهت که تمامی کاربران آن واقعی هستند می‌تواند در بلند مدت باعث روش و بازدهی خوبی برای کسب و کار شما داشته باشد.

معایب خرید ممبر نوت

این روزها دیگر مانند قبل خرید ممبر نوت محبوبیت ندارد. علت آن هم این است که این پنل جای خود را به روش محبوب تری، یعنی پاپ آپ داده است. نوت مشکلات زیادی ندارد اما اندک معایب آن قابل توجه است زیرا در بیشتر اوقات کاربران اصلا به تبلیغات توجه نمی‌کنند و ریزش آن نیز از پاپ آپ کمتر است.

این روش برای چه کانال‌هایی توصیه می‌شود؟

خرید ممبر نوت قطعا برای همه کانال‌ها مناسب است. نوتیفیکیشن برای کانال‌هایی مناسب است که فروشگاهی بوده و محصول خاصی را ارائه می‌کنند. آن‌ها شخصا فروشگاه خود را انتخاب می‌کنند و به همین دلیل نوت برای این افراد مناسب است.

از آن جهت که ممبر در این روش بر اساس میل و علاقه خود به کانال شما میپیوندد، شانس زیادی دارید تا این ممبرها را به مشتری دائمی خود تبدیل کنید.

این روش تا حدودی برا کانال‌هایی که محتوای جذاب تولید کرده و از طریق تبلیغات کسب درآمد می‌کنند نیز مفید است. زیرا این ممبر‌ ها به کانال شما علاقه مند بوده، از پست‌ها به خوبی بازدید می‌کنند و تعداد سین پست شما بالا می‌ رود.

برای مثال اگر شما یک کانال شعر داشته باشید با استفاده از روش نوتیفیکیشن افرادی که تب شعر و شاعری دارند بسیار مشتاق می‌شوند که به کانال شما بپیوندند.

همچنین این روش برای افرادی که خدمات منحصر به‌ فردی را ارائه می‌دهند می‌تواند مناسب باشد. کانال‌های تلگرامی که موضوع آن‌ها نسبت به سایرین ویژه تر بوده و یا آنکه مخاطبان آن‌ها افراد خاصی هستند، قطعا گزینه مناسبی برای خرید ممبر نوت می‌ باشند.

آیا هر کسی توانایی انجام دادن این خدمات را دارد؟

مانند ممبر پاپ آپ، خرید ممبر نوت نیز کار سختی است  به همین دلیل نباید به هر کسی اعتماد کرد. چراکه افراد سودجویی  بسیاری وجود دارند که در ازای دریافت پول ممبرهای فیک یا غیر کاربردی به شما می‌دهند. اما افرادی که با انجمن‌ ها همکاری می‌ کندد شاید بیشتر قابل اعتماد باشند. در این مقاله، ما تبلیغ کسی را نمی‌کنیم اما بی‌شک به شما پیشنهاد می‌کنیم که هشدارهای گفته شده را رعایت کنید. ابتدا سعی کنید هدف کسب و کار خود را مشخص کنید. برای چه هدفی ممبر می‌خرید؟ کانال شما تبلیغاتی است یا فروشگاهی؟ آیا می‌خواهید صرفا تعداد اعضای شما بالا برود یا دوست دارید بازدید و ممبر‌های شما هماهنگ با هم بالا بروند. این برخی از پرسش‌هایی است که قبل از خرید ممبر به هر روشی باید از خودتان بپرسید تا بتوانید بهترین انتخاب را در زمینه خرید ممبر واقعی تلگرام داشته باشید. برای اطلاع از اخرین اخبار و تخفیفات در کانال تلگرام دیجی ممبر جوین شوید  https://t.me/digi_memberscom

سوالات متداول در مورد خرید ممبر نوتیفیکیشن تلگرام

ممبر نوتیفیکیشن تلگرام چیست؟

ممبر نوتیفیکیشن (نوت) تلگرام به ممبرهایی گفته می شوند که با مشاهده و کلیک بر روی بنر تبلیغاتی شما وارد کانال تلگرام شما می شوند.

ممبرهای نوتیفیکیشن تلگرام واقعی است یا فیک؟

ممبرهای نوتیفیکیشن کاملا ممبرهای واقعی و فعال ایرانی هستند که براساس انتخاب خودشان وارد کانال تلگرامی شما می شوند و نگرانی در مورد فیک بودن آنها نداشته باشید

ریزش بعد از خرید ممبر نوتیفیکیشن تلگرام چقدر است؟

از آنجایی که ممبرهای نوتیفیکیشن با کلیک بر روی تبلیغات وارد کانال شما می شوند اکثریت آنها غریب به احتمال 95 درصد آنها به صورت انتخابی به کانال تلگرامی شما عضو می شوند و اجباری در این روش وجود ندارد، به همین خاطر ریزش آنها بسیار ناچیز است

چرا باید ممبر تلگرام بخریم؟

ممبر تلگرام رو میتونید با توجه به نوع کسب و کارها و استراتژی ها در کسب و کار خود خریداری بکنید اما دلیل اصلی این کار، افزایش فروش و کسب در آمد برای کانال‌های محتوا محور مانند کانال‌های خبری، کانال‌های تفریحی و…  است.

پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته از طریق تیکت پشتیبانی و تماس تلفنی

پشتیبانی 24 ساعته

7 روز هفته از طریق تیکت پشتیبانی و تماس تلفنی

اطلاعات ممبر نوتیفیکیشن تلگرام
💎 نوع ممبر نوت تلگرام ممبر نوت درجه 1
💰 قیمت ممبر نوت تلگرام شروع قیمت از 120000 تومان
⏳ زمان انجام آنی و خودکار
⏱ پشتیبانی 24 ساعت شبانه روز
⭐ ویژگی ها درجه 1 و باکیفیت، قیمت مناسب
🎯 نحوه ثبت سفارش خرید از سایت به صورت آنلاین، کارت به کارت

ویس رضایت مشتریان

نظرات کاربران

بدون دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
دیجی ممبر

سایت دیجی ممبر بزرگترین مرجع رسمی فروش خدمات شبکه های اجتماعی مفتخر است تا با ارائه خدمات باکیفیت همراه با کمترین قیمت ممکن شما را در مسیر رسیدن به معروفیت همراهی کند.

تماس با ما

پشتیبانی ۲۴ ساعته سایت دیجی فالوور هر روز هفته از طریق تماس تلفنی، واتساپ، تلگرام، ایمیل و پیامک پاسخگو نیازهای شما عزیزان است.

09397589194

سوشیال‌ها:

اعلان ها
اطلاعیه جدیدی وجود ندارد